Aysnrincii Kızlar 6 aylık bebeğim doğumdan sonra ilk kez oldum ve 4 gündür sütüm yok aç resmen bezler bomboş ek gıdayı reddediyor şaşırdım ne yapcam
ilknur97 Aysnrincii garip bi şekilde bende de aynı durum oldu ona bağlamamak istedim ama doktoruma danıştım olabileceğini söyledi ben doğumdan hemen sonra tekrar oldum 3 aydır böyle bir durum yaşadım isterseniz siz de bir danışın
Theh Aysnrincii benim de kızım 6 aylık ben de yeni regl oldum. Regl olmadan önce bezlerimiz azalmıştı. Regl olduktan sonra düzeldi sütüm. Bir azalma fark ettim ben de. Sanırım horman değişimleri süt üretimini etkiliyor. Hemen normale döndü ama
ilknur97 Aysnrincii benim bebeğim de doymuyor canım maalesef sütüm yeterli gelmiyor mama takviyesi yapıyorum.