Merhaba
Dyson süpürge almıştık. 6 ay kadar oluyordur. İki ay kullandıktan sonra basılı tuttuğum halde, kendi kendine gidiyordu. Tekrar basınca çalışıyor. Duruyor basınca çalışıyor bir kaç dk çalışıyor duruyor bu şekilde kaç aydır kullanıyorum.
Kasko yaptırmıştı eşim ama demişti ki bu şekilde biraz kullan daha sonra kasko bir sefer değiştirirse diğerinde sıkıntı olursa değiştiremeyebiliriz. Benim sorum şu bu ürüne kasko yaptırdık ama bir seferlik için mi geçerli. Yani aldığımız ürüne bir şey olduğunda kasko karşıladığında ikinci defa bir şey olduğunda karşılamıyor mu ? Sistem nasıl işliyor acaba ?