Betulblc ev ısısı 30’a dayanmışsa bırak uyuyanın üstüne kar yağmasını, sıcaktan nefes bile zor alıyor insan 😣 örtü falan örtme arkadaşım yazık çocuğa ben nerdeyse çıplak yattığım halde sıcaktan uyuyamıyorum onlar da aynı bizim gibi, sen üstünü örtmediğinde üşümüyorsan o da üşümez merak etme