Merhaba anneler,
2bucuk aylık kızım gündüzleri iki saatte bir besleniyor. Bir öğünde kaç cc süt içmeli. Şuan emziriyorum ama arada biberonla verdiğimde 70cc içiyor çok acıkmışsa uzun uyku yapmışsa 100e kadar içiyor sizce normal mi sizde durumlar nedir, sevgiler 🌺