Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık ek gıdaya geçeli. 2 ay oldu ama bebeğim 6 kilo ve ilk 3 ay güzel kilo aldı sonrasında durdu boyu 73 cm 100 cc anca içiyor ek gıda desen zorla yediriyorum sevdiği bişeyi daha keşfedemedim iştah arttırıcı kullan diyolar ama doktoruma sormadım daha bu konuda deneyiminiz varmı neler denemeliyim