Benimde oğlumun ki çok şiştii hemde bi tarafı şişti sadece böyle iltihaplı gibi su topladı gibi oldu böyle bezini her açtımda tuhaf bir koku olurdu ama normalmiş 1 hafta demeden geçiyo işememesi normal uyuşukluğu geçtikten sonra acır diye çocuk kendini sıkıyo işicende ağlıyor bunlar biraz bi kaç gün sürüyor