Busraakkaya Geçmiş olsun, gözünüz aydın 😊 Boool bol sütünüzden verin. Sütün içindeki antikorlar bebek için çok önemli. Onun midesi şuanda çok küçük. Saat başı kaşıkla sütünüzden verebilirsiniz ama mümkün olduğunca emzirmeye çalışın. Bebekle beraber onun sadece bezi kalacak şekilde soyunup üstünüze yatırabilirsiniz. Ten teması arttıkça uyum süreci de kısalır. Biberona alışınca meme reddi yapıyorlar. Biberon her zaman 2. planda olsun. Şimdilik sütünüz yeterli, ilerleyen zamanlarda gerektiğinde memeden sonra mama da verebilirsiniz. Bir de ben sabah akşam kimyon çayı içiyordum, bana da bebeğime de, sütüme de iyi gelmişti. Onu da tavsiye ederim 🌸