Acemimom1 Kızım yaşını geçti 10 gün oldu. Yasını geçsin uyur dediler. Yok ya uyumayan uyumuyor kızlar. Psikolojim bozuldu uykusuzluktan. Gözaltılarım çıktı. Ben ki kardeşlik diye cildiran insan şimdi tek çocukta kalmaktan başka bisey düşünemiyorum. 2 saat uyuduğum gün bana düğün bayram oldu. Memeden kesmeye çalışıyorum geceleri kesince uyanması biter mi acaba
alintugce34 Acemimom1 sabah kaçta kalkıyor kac uyku yapıyor ve gündüz her uykusu kac dakıka veya saat
Acemimom1 alintugce34 sabah 7 de kalkıyor gün içinde toplam 2,-3 saat uyku yapıyor. Bazen 2 saat bazen 1,5 saat yaptığı da oluyor. (2 yada 3 saatlik uykuları tek uyku da olabiliyor iki part halinde de.) akşam 9,5 -10dan önce asla uykuya geçmiyor.
alintugce34 Acemimom1 7 de kalkarız asker kalkkk😂😂 2 uyku 1 şekerleme 10da gece uykusu deliksiz ☺️Uyku suresı 1 saattir şekerleme 20-25 dk muhakkak gün ıcınde parka gideriz market gexerız hıc yapamazsak sokağa ınerız
Acemimom1 alintugce34 e masallah de kız neredeyse hemen hemen aynı düzenimiz. Ben niye en uzun uykum 2 saat olunca sevinçten uçuyorum
alintugce34 Acemimom1 bız bırlıkte yatıyoruz ayrı yatınca uyanıyor uyumuyor em guzelı ortamızda büyüdüğünde zaten yatmaz
Acemimom1 alintugce34 herseyi denedim ne bizle yatıyor ne beşiğinde ne yerde tek çarem gece memeyi kesmek
alintugce34 Acemimom1 yok regl degıl uzun zamandır var 2 Ağustos gittim doktora greve gitmişler randevuya gitmedim görünüyor 15 gün bekleyecek saçma salak şekilde