Ben kucağa alışır diyenleri aldırmadan sürekli kucağımda tutmuştum,hep şarkılar söylemiştim,hala söylüyorum.Başından öpüyorum her zaman 🥰 ilk çıngırak vermiştim ben eline.Zaten 3.ayda falan ilgisini çekmişti galiba.Hep konuşuyorum,anlatıyorum birşeyler,anlamıyor ama olsun 🙈 ben müzikle uyutmaya alıştırmadım sen ne yapıyorsun kuzum?