Mnlllll atak olabilir, dis olabilir, bizimki gibi meme aliskanligi olabilir. Benim kizim 6. ayindan beri kendi odasinda uyuyor, gece kalktigimda da bazen uyuyakaliyorum ve meme acik o sabaha kadar emiyor buna asiri alisti. Biraktiramiyorum. Doktorumuz bu aylarda memenin sigara gibi oldugunu soyledi. Bir de cok sicak hava sabah kalktiginda 330 cc sulugunun yarisini iciyor belki de susuyordur sizinki de. Boyle deneyebilirsiniz. Sizi cok iyi anliyorum umarim biraktirabilirsiniz gece emmesini, ben kiyamadigim icin basaramiyorum acikcasi 🥺 zaten sunun surasinda 6-7 ay daha emziririm diye dusundugum icin