İyi geceler güzel anneler :)
Oğlum 35 günlük normalde sıksık uyanıp uyandırıp emziriyorum. Bu gece uyuya kalmışım da merak ettim en en geç 3-4 saatte bir emmeleri gerekiyor ya bu 5-6 saati bulursa bir sorun olur mu?? İlerleyen aylarda normal biliyorum ama şimdi küçük ya ondan merak ettim. Bu arada bu şekilde yapıyorum demiyorum linçe gerek yok:)