caglaaakk22 Merhaba 3 aylık bebeklerinizi gündüz ve geceleri kaç saatte bir besliyorsunuz, gece uyuduklarında beslemek için kaldırıyor musunuz
Dry_cn caglaaakk22 o aylarda hiç kaldırmıyordum acıkınca kalkıyordu ama acıkınca kalkmayan bebekler varmış tabi öyle olsaydı 4 saatte bir kaldırırdım uyku arasi beslemek için
Yildiz_ caglaaakk22 2 ay 24 günlük oğlum gece ve gündüz 2.5-3 saatte bir kendisi uyanıyor o şekilde emziriyorum
Bett1 caglaaakk22 şu an 46 günlük bir brbegim var 2 saatte bir emziriyorum. Ama 3 aylık olduğunda kendi uyanmasini bekleirim saat tutmazdim. İlk oğlum da o şekilde yaptım 2.5 aylık olana.kadar ben uyandırdım her istediğinde emzirdim 3. Aydan sonra uyanmasını beklemek doğru olan
caglaaakk22 Dry_cn ya bizimki acıkınca uyanıyor ama geceleri bazen 5-6 saat uyuduğu oluyor ben normalde 3 saatte bir besliyorum bu sefer kaldırınca uykusu dağılıyor kaldırmazsam da o kadar dayanabilir mi daha küçük ya şekeri falan düşerse diyede korkuyorum açıkçası o yüzden sormak istedim
Pinkgold caglaaakk22 akşam 9:30 ta uyumaya geçiyor emzirip uyutuyorum gece 5 de uyanıyor açlığına sadece sonra tekrar uyumaya geçiyor sabah 8 de uyanıyor emzirip uyutuyorum sonra 11 de kalkıyor
Minikprenseees caglaaakk22 gündüz ne zaman isterse emziriyorum o da zaten 2-3 saatte bir oluyor genelde .gündüz bir defa uzun uykusu oluyor diğerleri daha kısa .Gece uykusuna da 9 buçuk 10 gibi geçiyor ben yatarken 1 buçuk civarı oluyor o zaman emziriyorum bir de sabaha karşı kendi uyanınca emziriyorum.
Senazz11 2-3 saate bir emziriyorum gece de 2 gibi yatirdiysam ben biraz daha geç yatıyorum 1 saat sonra kaldırıp emziriyorum uyanmiyir zaten koyduğum gibi geri uyuyor 6-7 gibi tekrar uyandırıyorum
Zeyneppppp caglaaakk22 3 ay 18 günlük . Akşam 10 bcukta Mama verip gece uyksuuna yatırıyorum . Saat . 3.30 - 4 arası da emziriyorum. Sabah 7 bcukta tekrar kalkıp emip yatıyor . 9 9. 30 da da güne başlıyoruz .bir ara hiç kaldirmiyordum kilo almadı . O yüzden artık kaldırıyorum . Gece uyutmadan önce günde 1 kere olmak üzere mamaya başladık
ladymoms_ caglaaakk22 ki benimkide 3 Aya girdi ilk baslarda geceleri kendi kalksa dajlhi ben yinede tetikteydim hep mamasını hazır eder uyandırır geri unuturdum şimdi kendi kalkıyor en fazla 4 saat geçiyor uyanıyor duyuruyorum heri uyuyor eskiden gece 4 kere kalkiyosak şuan 1 yada 2 kere kalkıyoruz
Aylinayliz50 caglaaakk22 şuan 4 buçuk aylık kızım gündüz 1-1 buçuk saatte emmek istiyordu gece de zaten kendi acıkınca uyanıyordu iki saatte bir falan kendim kaldırmadım hiç o ayda
Elenor17 Bu düzen bir tek bizde mi yok ? Gündüzleri asla uyumak istemiyor.Geceleri de uyandırmakda zorlanıyorum beslemek için . Uyanırsa da açlıktan değil gazdan uyanıyor kafayı yiyecek gibiyim artık