Ayl123 Merhaba kızlar rota aşısı sonrası bebeğimde öksürük başladı özellikle gece yan etkilerine baktığımda öksürük var rota aşısı sonrası bu durumu yaşayan var mı aranızda yaptırmakla iyi mi kötü mü ediyoruz anlamadım
sadekahve_bitter Smyyekk- rota sonrası alerji çıkmıyor. Alerjisi olan bebeklerde yan erki oluyor ama her alerjik bünyeli bebekte olmuyor
Ayl123 Smyyekk- üçüncü ayda yaptırdığım da bir ay boyunca huzursuz ve ağlamalıydı şimdiki dozunda da öksürük çıktı ama belki de üşüttü üzerine denk geldi alerjiyi tetiklediğini duymuştum ama yine de yaptırmakta fayda var rota aşısını sonrası için tehlikeli bi hastalık fayda zarar bakmak gerekir
Ayl123 sadekahve_bitter belki de aşının üstüne denk geldi üşütme doktorum şurup verdi ama henüz kesilmedi öksürük uyurken oluyo sadece