Sizlere ilk önce suan ki düzenimizden bahsediyim
Öğlen 10 11 arası uyanma
Öğle uykusu yok
Akşam 9 10 arası gece uykusuna dalış
Çok çok nadir uyanıp ya su ister ya çiş yapar geri uyur oda cok nadir yani haftada 1 anca dır belki onun dısında gece deliksiz uyur
Herkes cok kücük öglen uykusunu neden bıraktı yorulur zayıf kalır diyor cok üzülüyorum böyle olunca
Ben uyutmak istesem bile oglum aglıyo yatmak istemiyor uyutmak için en az 1 saat ugrasıyorum eğer öglen uyursa o gün gece 1 e kadar da uyumak istemiyor bende o saatte kadar beklemek istemiyorum
Sizce yanlıs olan nedir?