neolacaksimdi_ Ecenur0 benimkisi 8 olacak perişan etti beni babasını. Çok şaşırıyorum nasıl bu kadar aglayabiliyor diye. Ek gıda almıyor meme emmek istemiyor ağlıyor ha bire ağlıyor kucakta ağlıyor oyunda ağlıyor eline farklı şeyler verince susuyor. Babasının sazını verdim yarım saat oyalandi sustu. İlk defa eline kumandayı aldı o zaman sustu. Ama onun dışında çok ağlıyor
Miniktirtillarim Ecenur0 moral bozmak istemem bide bunun 10. Ay olani var. Suan halida adim atacak yer yok eline o kadar cok sey verdim ki sussun diye max oyalanma süresi 10 saniye falan sonra bana tirmaniyor direkt ben odadan cikarsam feryat figan agliyor. 7de uyandik daha cis yapmaya gidemedim izin vermiyor 😁😁 bu gidisle sistis olacam bunun yuzunden
Meloyloy Ecenur0 7 aydan bu yana 9 ay 13 günlük daha bitmedi, ama o kadar tatlıki ataklar bile güzel geliyor😘
BeyCan_aks Miniktirtillarim Evet evet aynısı benim oğlumda var ama tek farkı 9,5 aylık odadan çıkıyorum emekleyerek yanıma geliyor Wcye giriyorum arkamdan kapıya vuruyor aç kapıyı dermişcesine ağlayarak yapıyor tabi bunu Bulaşık makinasının içine girmeye çalışıyor, çekmeceler boşalıyor Kafasını vurmasın diye süngerlerden almıştım onları söküyor Bir yandan üst dişleri gelmek üzereyim diyor aman yarabbi tükendim ..
Miniktirtillarim BeyCan_aks 9. Ayindan beri aynu benimkide asagi yukari. Cok yabanciliyor herkesi birde tam dönemi ya zaten. Yazliga gittik 2 haftalığına esimin ailesi ile surekli gordugu insanlar olmasina ragmen nasi yabanciladi bans zehir oldu 2 hafta inanir misiniz ne yemek yiyebildim ne oturabildim surekli bi aglama modundaydi. Diste cok zorluyor benimkini kolay çıkaramadı hic birini maalesef hepsinde ates enfeksiyon ishal vs belirtili oluyor hepsi birde apse yapiyo damaklari cok fazla sert agzina baska uyguluyor sonra tabi birde onla ugras dur kismi var. Allah yardimcimiz olsun ne diyim😁😁 cok sukur ablasi uyandida simdi ona sardi ben bi tuvalet molasi verdim😁😁 Allahtan bi kizim daha var 3 yasinda. Gene onun yaninda duruyor oynuyo ayni odada takiliyorlar ama tek durmaya hic tahammulu yok.
BeyCan_aks Sinemkaan25102022 ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demişler değil mi ? Diş çıkartma süreci cidden ayrı bir yıpratıyor insanı Huysuzluğu , ateşi , iştahsızlığı…
BeyCan_aks Miniktirtillarim Ay ay ay büyümüşte kardeşine bakarmışşş valla maşallah diyeyim , Allah bize sabır versin yar ve yardımcımız olsun inşallah.. Ev işleri bitmiyor bir de huysuzluk + yaramazlıkları 🤦♀️
Miniktirtillarim BeyCan_aks valla parmakla gosterilen bi anneydim inanir misin herkes gıpta ederdi masallah demezdi tabi ama 😁😁 yani cesit cesit pasta borekler yemekler evim her daim derli toplu temiz kocaman bide evim yalnıs anlasilmak istemem tabi ki ama terasi banyolari çocukların ayri odalari oyun odalari vs derken hepsine yetisebiliyordum ciddi de misafir agirladim arkadaslarim kahvaltiya, 5 cayisina vs sık gelip giderdi cok cat kapi gelenimde olurdu her daim buzlugumda stokluydu simdi tövbe 1.5 aydir ne olduysa oldu cis yapmaya vaktim yok 😁😁😁😁 3 yasinda ki kizimda ben boyle bisey yasamadim diyorum dun esime yoo unutmussun onda da boyle bi donem cok perisan oldun diyo ahsha hayatimda ilk defa biyiklarimi almiyorum 15 gundur ahshs allahtan esim yanimda degil😁😁😁 Cok tehlikelo bi evrede bide simdi tek kalmak istemiyo ama istesede birakamiyosun surekli bi yerleri tutup kalkiyo sonra pat aglama sesi😁😁
BeyCan_aks Miniktirtillarim valla kusura bakmayın ama güldüm yani Bir farkımız yok valla birbirimizden oğlum durmadığı zamanlar yemek yapamıyorum ve eşime direkt aaa ben diyete girmiştim sana demeyi unuttum diyorum 😂😂😂ama ertesi gün kaldığım yerden devam 😂😂😂😂
MinikPandam_ Ecenur0 bu şarkı hepimiz için gelsin; perişanım şimdi mutlu oldun muuuu başını yastığa rahat koyduuun muuuu (uyumuyor da cadılar) 😂😂😂😂
Miniktirtillarim BeyCan_aks ahahs bende diyorum bazen soruyor aksama ne yemek var diye Ne yemegi yemek neymis diyetteyim ben çocuklara corba makarna yogurt yeter diyorum😁😁 simdi ona uzaktan sikayetlerim biraz fiss gidiyor yurtdisinda kendisi çünkü insallah geldiginde ikisinide basina atip kacmayi düşünüyorum 😁😁😁😁
BeyCan_aks Yoğurtlu makarnadan da iyisi olmaz ki yanında da bir karpuz mis gibi yaz yemeği iştee Kabul ederse eşiniz ne mutlu size valla 😇 üzerinizde ki yorgunluğu atarsınız en azından