Lahmacunayran allahım ne güzel dertler var dedirten bir post olmuş. Diyetisyen eşliğinde 12 kilo verdim. Tahmin edersiniz ki yemeği seven birine eziyet… Kilo vermek mi almak mı derken diyetisyenim aldırmak daha zor gerçekten demişti vay arkadaş demiştim, şimdi başlığı görünce yeniden diyorum vay arkadaş 😂😂