Melek1- dolu dolu 14 aya kadar müsadesi var sonra fizyoterapist görmesi gerekiyor 🤷 olabiliyor böyle şeyler üzülmeyin her çocuğun gelişimi bir değil çok yakın arkadaşım çocuğunu gezdirmedik doktor hatta biraz ileri gidip hoca bile bırakmadı 19 aya kadar ayaklarının üstüne elinden tutuğumuzds hatta zorlayıp bastırdığımızda bile basmadı tam 19 aylıktı sabah annesini uyandırmaya gelmiş yürüyerek 😋 birde üzerine yatağa kendi çıkmıştı yani anlıycağınız herşeyin bi zamanı olabiliyor ama tabi ki takip etmek şart bence hele ki anne acaba diyorsa mutlaka takip edilmeli