Geçenlerde benim de bebeğimde oldu, iki dizinde iki kol ekleminde ve bez bölgesinde. Sabah azıcıktı öğleye akşama doğru çoğalınca korkup doktora götürdüm, direkt kızamık dedi😏 bizi konteynerde muayene etti, bi sürü kan örneği ve pcr aldı. Başına baktı başında yoktu, ateşi de yoktu. Tahlil sonucu çıkana kadar karantinadasınız dedi. Kızarıklıklar dört beş güne kayboldu gitti, bu süreçte hiç ateşi de çıkmadı. Tahlil sonuçları da bir ay sonra çıktı😏 ateşi çıkmayınca ben telaş yapmadım, beneklere de kantaron yağı sürdüm, hiçbir sıkıntısı yok şu an. Herhangi bir sonuç alamadık, neydi sıkıntı bilmiyorum ama aynısını yaşadık. Bakalım size ne diyecekler