flybrk Bebeğim 2 aylık. Durup dururken elleri böyle titriyo. Gözleri tamamen açıp etrafa bakıyo. Doktora sorduğumda el titremeleri normal dedi. Sizinde bebeklerinizin elleri titriyomu.
Asiye1102 flybrk moro refleksi. Doktorumuz eğer bu hareketi yapmıyorsa sıkıntı demişti. 4-5 kere falan gördüm bizimkinde sonra olmadı zaten genelde uykusunda yapıyordu
flybrk Acaba heyecanlandığı icin mi yapıyo anlamadım. Belli aralıklarla yapıyo. Mesela karanlıkta pusetinde sallıyoru.m. elleri havada halay çeker gibi titriyo neden acaba
Atesbebek Müdahale ettiğinizde titreme kesiliyorsa ciddi bir şey yoktur. Eğer müdahale ettiğinizde devam ediyorsa o zaman norolojinin görmesi gerekir. Kalsiyum ve şeker dusuklugunden de olabilir. Reflekste olabilir.
flybrk Evet tuttuğumda duruyo elleri. Acaba kalsiyum ve şekerşne nasıl baktırabilirim. Bu perşembe kontrolü var. Geçen ay ki kontrolde doktorda aynı şeyi söyledi ellerini tutunca devam etmiyor sıkıntı yok dedi. Ama o ellerini titrettikçe ben kötü oluyorum
Snurr00 Yenidoğanda bi refleksmiş bu benimki de öyle sanki düşüyor gibi kolları kaldırıyor havaya titriyor. İnstagramda bi doktorun yazısında denk gelmiştim adını hatırlamıyorum ama refleks olduğunu söylüyordu