Kızlar çok yoruldum,kızmak istemiyorum ama delicesine ağlıyor boğazları acıyacak artık o kadar çok bağırıyor ki.8 aylık olduk uyku düzeni 0.Düzeltemedim bir türlü,tam düzelttim bu sefer de hasta oldu yine başa döndüm.Ne yapacagimi bilmiyorum çok kötüyüm artık.Terse döndü iyice,sabaha karşı 6,7 de uyuyor,bazen 8 9 10 bile oluyor artık tükendim.Günlerddn birşey anlamıyorum zaten.Neden böyle yapıyor bilmiyorum.Ne yapabilirim? Lütfen yardım edin,psikolojim bozuldu 8 aydan beri yeter ya