bukaga evet ağrı sancı yapıyor özellikle uzanırken. benim doğumum çok zor geçti önce normal doğurtmaya çalışıldı 2 kere. Ben fenalaştım bire Bebek tehlikeye girince apar topar sezeryana aldılar. Alttan çok kurcaladılar hemde sezeryan dikişi o yüzden enfeksiyona çok müsaitsin dedi iğneler yapıldı bi torba ilaç içiyorum ama fayda etmedi sanırım. eşim dün görünce kendi bile korktu