İlk oğlumda hastanedeyken daha doğar doğmaz emzik vermiştim Avent Ultra Air ve kurtarıcım olmuştu resmen biraz büyüdüğünde farklı farklı birçok emzik aldık hepsini tuttu hiç ayırt etmedi özellikle uykuya geçerken çok kolaylık sağlıyordu bana ama beni 1 ay bile emmedi memeyi tutamıyordu sinirleniyordu öyle olunca hiç istemiyordu Instagram’da bebekuzmani sayfasını takip edince belkide emzik meme reddi yaptı diye düşünüyorum. Sonra iki numaram doğdu şuan 1.5 aylık erken doğduğu için 15 gün küvözde kaldı hep sütümü sağıp götürdüm Lansinoh biberon almıştım onunla verdiler, çenesi güçlensin diye kiraz uçlu prematüre emzik vermişler ama çok tutmamış 15 günden sonra küvözden çıkardığımız da beni emmeye başladı ve sanki ilk günden beri emiyor gibiydi çok şaşırdım hem biberon kullandığı hemde bir kere bile ne lokumu duyabildiği ne de beni emebildi bu yüzden emmez sanıyordum ama öyle olmadı. Gel gelelim emzik kabul etmiyor ona da Avent Ultra Air aldım ama tutmadı, Wee kiraz uçlu aldım tutmadı, Tommee Tippee anne göğüsüne benzeyen emziği aldım biraz geveledi gibi ama öyle keyifli emmedi en son Nuk kauçuk damaklı aldım en çok onu tuttu diyebilirim ama tamamen keyfi anlarda tutuyor ağladığında veya uykuya geçerken istemiyor. Ezmik tutsun çok isterdim ama bu gidişle umudumu kaybedeceğim gibi 🫠