Mvern canim bebegin daha cok kücük ve sarilik atlatmis sükür atlatmissiniz ama sunu unutma ki bebeginin tek dayanagi sensn bir tek memede kendjni guvende hissediyo ve dunyaya alismaya calisiyo bnde senim gbiydim cok sikayet ederdm ama onunla zaman gecirdikce daha da iyi anliyosun o memede durmalar gececek zamanla tadini cikar kokla onu dokun sana dokunmasina izin ver ne kadarda ihtiyaci varmis sana anlayacaksn benim kizim 2.5 aylik ve smdj bi anda korktugnda yada asi zamani yani ne zaman kendini yanliz hissetse memede saatlerce kalmak istiyo ve smdi daha iyi anladm ki yeni dogdugunda daha da cok guvene ve benim kokuma ihtiyaci varmis bu yonuyle bakip bundan mutlu olmani tavsiye ederm 😘