busekarakass kabızlık yaptığı için ben kullanmadım. Açıkçası araştırıp üzerine de düşmedim kabızlık yapmayan dişleri boyamayanlari varmış meğer. 3 yasindayekn ciddi demir eksikliği vardı demir depoları boş dedi hatta doktor. 3 ay ilaç kullandık , o zamandan beri et yeşil yapraklı sebzeler mercimek kuruyemiş vs bolca tüketti, 4 yaşında şimdi ve anca toparladı. Şimdi 2. Bebeğim oldu ve zamanı geldiğinde kesinlikle güvendiğim bir markaninkini muhakkak kullandiracagim çok zor toparlaniyor demir eksikligi. Doktorumuz bize sidefer önerdi.