Yani bazen anlamıyorum hata bende mi ? Ben mi bi yerde yanlış yapıyorum. Çocuğum 2.5 sene emdi anne sütü alan çocukların bağışıklığı güçlü olur derlerdi nerede bu bağışıklık ya. Hele bu sene içerisinde kaç kere hastaneye gittik, kaç kere antibiyotik falan yazdılar saymadım artık. Daha yeni salgın atlattık baktım bu gece de burnu akmaya başladı öksürüyor. Dikkat ediyorum elimden geldiğince terli tutmam, soğuk bir şey içirmem, dondurma yese peşine suyunu veririm, aman mikrop kapmasın diye kısıtlamam çamurda da oynar karda kışta da daha ne yapmam gerekiyor bazen anlamıyorum takviye falan mı alsam eczaneden acaba? Bazen diyorum her hastalık bağışıklık kazandırıyor ama bana da ona da yazık her hastalıkta uykusuz kalıyoruz, yoruluyoruz ikimizde. Gerçekten ne yapmam lazım bi akıl verir misiniz bana?