Pamukseker15 8 gün sonra 5 aylık oluyoruz. Doktor yavaş yavaş sebze taşımlarına başlayabilirsiniz dedi. Ama ben 5. Ayı bekleyeceğim yine de. ARanızda böyle erken başlayan oldu mu? Biraz tedirginim.
Senazz11 Pamukseker15 3 aylık kızım diline 1-2 damla meyvenin suyunu degdiriyorum sürekli değil haftada 1 kere zararı olucagini düşünmüyorum babaanem kardeşlerime 2 ayliken çay verirdi 😅😅 doğru bulmuyorum ama 5. Ayda sorun olmaz bence
Mrvak Pamukseker15 arkadaşım doktor önerisi ile 4 buçuk aylıkken başladı doktor önerdiyse hiçbi sıkıntı olmaz persentil değerine bakıp karar vermiştir ufak ufak tadım yapacaksınız zaten günlük bi çay kaşığı bi tatlı kaşığı gibi 😌
Krkynaleyna Pamukseker15 Valla bana doktor bir şey demedi bebeğim 4 ay 15 günlük emziğinin ucuna yumurta sarısı, yoğurt, tahin-pekmez, çay, meyve, kısacası yiyebileceği her şeyi sürüp veriyorum 5 aya girdiğimiz de yemeğe başlıcam inşallah
Pamukseker15 edakara6509 mama +anne sütü şeklinde ilerliyoruz. Bebeğiniz hazır gibi görünüyor dedi ama bilmiyorum ben de sanki çok erken gibi geliyor
Pamukseker15 Mrvak bir yandan hep bu anı bekliyordum bir yandan da korkularım var ama yine de 5 i bekliyim ben 🙈
AviL06 Pamukseker15 Doktorlar hem değerlerine göre başlatıyor hem de doyacak kadar değil tadım yapacağınız için çay kaşığından belki briaz daha az vereceksiniz. Amacınız doyurmak değil tadını almasını sağlamak 😇 Bir de bebeğinizi gözlemleyin. Siz bir şey yerken takip ediyor mu ? Yiyor gibi hareket ediyor mu heyecanlanıyor mu ? Sinyallerinden anlatabilirsiniz. Ben sadece doktordan bağımsız erken tadım yaptırmak isteyenlere anlam veremiyorum ama.sizde doktor demiş 😅 meyveler sebzelerden sonra yapılır gibi bir kural yok sadece meyve tatlı olduğu için sebzeler sonraki aşamada tatsız olabileceği için tercih meselesi oluyor 🌹
Pamukseker15 AviL06 evet masada bizi izliyor hep kaşığı tutmaya çakışıyor ağzına götürmeye çakışıyor ama ben bunları diş kaşıması olarak algılamıştım canı sıkılıyor diye 😂 demekki hazırim diyormuş
AviL06 Pamukseker15 doktorumuz bize 5 buçuk ayda başlatmıştı. Tedirgin hissetmiştim ve internetten bir doktor dinlediğimde çocuğun bu davranışlarını gördüğünüzde hazır olduğu anlamına gelir diyordu 😇 içiniz rahat olsun ☺️
dilaracill 5 ayımızı doldurmamıza 1 hafta var doktorumuz bugun muayene ettikten sonra ek gıdaya hazır oldugumuzu ve başlayabileceğimizi söyledi çok heyecanlıyım yarın inşallah başlıycam doktorunuz bir sakınca görmüyorsa başlayabilirsiniz