Merhaba kızlar oğlum 11 aylık sezeryan izim iz gibi değilde dışarıda duruyor beni çok rahatsız ediyor ve sürekli kaşınıyor doktorum bende keloid olduğunu bu yüzden yaralarımın geç iyileştiğini söyledi. Bir arkadaşım ile aynı hastanede aynı doktorda doğum yaptık onun ki dümdüz benim ki bir kalıntı gibi ağda vs yaparken çok zor oluyor aranızda bu şekilde benim gibi olan var mı ? Geçer mi zamanla bilmiyorum :(