Sütüm yetersiz olduğu için mama desteğine başladık. İlk önce hipp kullandık ama bebeğim beslemeden 10 dk sonra pütürlü kaka yaptı. Doktor sindiremediğini söyledi. Sonra sma mamaya geçtik, o da aynı. En son bebelac gold denedik, onu biraz sindirir gibi oldu ama yine pütürlü kaka yapıyor. Ek olarak nasıl besleyeceğim bebeğimi bilmiyorum. Bunu yaşayan var mı?