Sedacyln Doktorumuza sordum 2,5 yaşında bile kapanan gördük sorun yok dedi ama içim rahat etmedi yinede d vitamini kullanmaya devam ediyoruz
MeetJoeBlack Sedacyln evet bizim de açıktı, şuan 23 aylık hala tam kapanmadı ufak bir yumuşaklık var. Doktor normal dedi.
Alerjikrinit Sedacyln bizim çok az açıklık kalmış ben yaz başından beri d vit kullanmıyorum 2 yaşına kadar normal diye biliyorum ama doktor kontrolünde sorucam