Doktorunuza bir danışın süresini söyleyin genelde aşıya gelmeden en az 1 saat beslenmemis olması aşıdan sonrada kusmamasi için yarım saat kadar beslenmemesini istedi benim 2 çocuğumun doktoru da aşıyı yapacakken. Doktora bir danışın bakalım bir sorun olur mu aşının tekrarlanmasına ihtiyaç varmı.