İyi akşamlar 🥰
Benim hamileliğim de başladı kızlar stres sıkıntı hamilelikten kaynaklı olduğunu düşündüm ama doğumdan sonra da devam etti lohusalık psikolojisi mi diye düşünüyorum bilmiyorum ama artık çok yoruldum hep bi korku stres yaşıyorum sebepsiz psikiyatri gitmedim emziriyorum ilaç verir diye psikolog olarak da gitmeyi düşünüyorum süreç nasıl ne kadar sürer bilmiyorum 😢Siz stres ile nasıl başa çıkıyorsunuz yöntemleriniz neler ?