010523asel kesinlikle genetik kestirmeye hiç gerek yok o kadar çok örnek gördüm ki kestirdiği halde gürleşmeyen kestirmediği halde sık olan boşuna kendinizi üzmeyin daha küçük zaten olsa bile o aylarda bebeklerin saçları dökülüyor 6.aydan sonra sıklaşıp uzamaya başlar