Merhaba05 Benim bebem ayaklandı zaten çok hareketli bi çocuktu artık hiç yerinde durmuyo bu yüzden yemek yapmak gittikçe zorlaştı. Mutfakta bebişleri nasıl oyalıyosunuz yemekleri nasıl yapıyosunuz var mı öneriniz? 😊
senaatuncc Merhaba05 En alt çekmeceye zarar vermeyecek şeyler koyup çekmeceyi açıyorum çekmeceyi kapatıp elini sıkıştırmasın diye de çekmecenin altıyla parkenin arasına ince bir yastık sıkıştırıyorum. Onları dağıtıp inceliyor 22 aylık benim kızım ama 1 yaşından beri bu şekilde yapabiliyorum başka çözüm bulamadım ben 😄
Beste56 Merhaba05 yemek yapacağınız zaman yanınızda oynayabileceği Bi aktşvşte yapabilirsiniz bence şey görmüştüm intagtamda Duvara veya Bi kartona bant yapıştırmışlar bantı üstünde toplar vardı bunun gibi şeyler bunlara daha çok örnek var belki öyle oyalanır
Merhaba05 bencorapkadiniyim onu bende yapıyorum ama illa kucağıma gelip tezgahı izlemek istiyo. Öğrenme kulesi baktım ama daha tam dengede duramıyo düşer diye çekindim
witcher senaatuncc Bu ben 😅😅 yemek yaptıktan sonra birde etrafı topluyorum o yuzden iş hiç bitmiyor evde 😀
Merhaba05 Beste56 3dk falan oyalanıyo anca öyle şeylerle ya bildiğiniz gibi değil gittikçe tazmanya canavarına dönüştü benimki😁
Beste56 Merhaba05 büyük ihtimal benimkide öyle olacak bende napacağım bilmiyorum Allah yardımcınız olsun bende araştırıyorum Bi çözüm bulursam burayada yazarım 😂