Cihan-mom kızım 8 buçuk aylık hep prezervatifle korundum ama prezervatifin diğer yöntemlere göre gebelik olma durumunun çok çok daha fazla olduğunu söyledi doktorum ki burdada yok içimde yırtılmış yok şöyle olmuş yok delik varmış yok zevk suyundan hamile kalmışım diyenleri çok duydum korktum doktorumu dinleyip spiral taktırdım 15gun oldu doktorum çok güzel yerlesmis korunmaya gerek yok korunursan ekstra enfeksiyon riski yüksek olur dedi bende korunmuyorum ama nasıl korkuyorum ekstra geri çekilme de olmasın bu da eşin için ilerde bir çok hastalığı getirir kalitesizleştirir dedi onu da yapmıyoruz 🤒