Aselumay11 Bugün 4 ay aşısı olduk. Aşı da bebeği ateşlenen anneler calpol verdim 1 çay kaşığı ama sizler neler yaptnız ?
kizcegunes Aselumay11 benim de aynı sorun oldu. Duş aldırmayın aşı yerleri şişer dedi hemşiremiz. Calpol verdim ve ıslak pamuk beklettim koltuk altı vb. yerlerine. Düştü biraz çok şükür.
Aleyna0 Bizde bugun aşı olduk ateş yok ama bacaklarda ağrı var dokununca feryat ediyor acaba bacaklarına soğuk uygulama yapsam olur mu