Merhaba anneler oğlum 3 yaşında ve ben işe başlıyorum ama beni arayan yanındaa isteyen uykudan uyandığında ben olmadan asla durmayan bi çocuk bu süreci nasıl yönetebilirim hiç bir fikrim yok konuşmalar yapıyorum öncesinde anlatıyorum ama üzülmesini etkilenmesini hiç istemiyorum bana bu süreci yaşayanlar tecrübelerini aktarabilirmi 😔😔