3 yaş da çok zormuş bee.. herkesş uyuttum evi topladım yarının planını yaptım şimdi oturdum ağlıyorum.. sabah gözümü açtığımdan yatana kadar ikna etme çabası, sürekli konuşma, ona yetebilme, artık sabrımın kalmadığı yerlerde dişlerimi sıkıp içime içime sinirlenme köpürme.. bugün zirve yaşadık yine aşırı agresiflik, bağırma, yememe, reddetme, sürekli anne diye ağlama, herşeyi yere atma, kafamın içini anlatamam……