Kızlar 3 aylık bebeğim var. 3 hafta önce adet gibi birşey oldum. Bir-kac gün damla damla kan geldi ve bitti. Bugün yanlışlıkla korunmasız ilişki oldu ve 2 saat içinde ertesi gün hapı ella aldım. Hamile kalır mıyım? Ayrıca bebeğimi ne kadar süre emzirmemeliyim