Ozturkkk Merhaba, Doğum sonrası korunma için hangi yöntemleri denediniz? Spiral taktıranlar memnun mu? Doktorum spiral önerdi ancak regl oldugumda gelmemi istedi o döneme kadar risk oranı nedir bilgisi olan yazabilir mi?
Momslovrrr Ozturkkk spiral taktırdım oğlum bir bucuga girer girmez geç oldu ondan önce geri çekilme ama oda yüzde yüz korunma değil. Spiral bakır olandam taktırdım memnunum ne adetimi ne de cinsel hayatımı etkiledi ağrı sızı yok başta ağrısı var oda iki gün filan
Kuzeybabyy Zynpbal regli bir kere oldum sonra iğne yaptırdım hala olmadım iki ay oldu başkada yan etki yapmadı memnunum
Ozturkkk Momslovrrr ne kadar surede bir kontrole gidiyorsunuz? Kayma sonrasi gebelik orani yuksek o yuzden kararsiz kaldim cok
Ozturkkk Kuzeybabyy bilmedigim icin sormak istiyorum ignenin adini yazabilir misiniz? Emzirirken yaptirilabiliyor mu?