Kızlar bu hastalığı yaşayan var mı ?
Ben yaklaşık 8 senedir bu hastalıkla mücadele ediyorum. Ve ağrılarım artık dayanılmaz boyuta ulaştı. İşin kötüsü doktorlar bir türlü teşhisi koyamıyor ya da bana iyisi denk gelmedi. Çocuklarımla bile ilgilenemiyorum doğru düzgün. İçtiğim ilaçlar ağrılarımı kesmiyor emzirdiğim için yüksek dozda kullanamıyorum. Ama bebeğim daha 7 aylık sütüm varken emzirmeyi kesemem çok üzülüyorum ama ben de mahvoldum yani varmı aranızda yaşayan 🥺