Selam güzellikler. Ana kucağı meselesini hallettik sırada bebek arabası var. Şimdi benim buçuk porsiyonum Aralık’ta geliyor. Hastane dışında öyle çok dışarı çıkaracağımı sanmıyorum ama bebek arabası fiyatlarıda 2010 tofaş fiyatıyla aynı hemen hemen. Arabamız yok o yüzden travel ağırlığıyla hiç uğraşamam. Bana pratik şak diye kapanan tak diye açılan, hafif ve sağlam, uzun ömürlü kullanabileceğim, malzemesi kaliteli olan kullanmış olduğunuz markalar varsa salın üzerime 😅😅