Areliskoo Kızlar emzirmeyi bırakalı 6 oldu yaklaşık son 2 hafta içinde fark ettim iki göğüs ucunu sıkınca rakı beyazı gibi şeffaf su geliyor Dr a da gidecem randevum biraz ileri tarihte içim içimi yiyor böyle bir problem yaşayan var mı
Deletedmom_68 Areliskoo annem beni emzirmeyi bıraktıktan sonra 5 yıl yaşamış. kardeşime hamile kalmak istediğinde de öncesinde 3 düşük yaşamış bu yüzden sonra dr ilaç verince kesilmiş sütü öyle hamile kalabilmiş, hormonal bi durum
Areliskoo @Deletedmom_68 ay umarım öyledir beni korkutan bir durum int den baktığım da direk kanser belirti si diye çıkınca endişelendim teşekkür ederim yorumunuz pozitif yönde etkiledi beni
Deletedmom_68 Areliskoo ay yok ya allah aşkına parmağımız kesilse kanser belirtisi bakmayın internete
Areliskoo @Cigdem26_ benimde bebeğim 8 aylık bende 3 ay emzire bildim sütüm yok denilecek kadar azalınca bıraktık