Selam anneler. Kizim 1 yasinda ek gidaya basladigimizdan beri zaten zar zor tadim yapan bir bebek. Ama en azindan yogurt ve tarhana corbasi yiyordu. Yaklasik 2 aydir hicbir sey ama hicbir sey yemiyor gercekten artik kafayi yemek uzereyim. Bugun sabahtan yatana kadar sadece 3-4 tane patates kizartmasi verdim eline onu yedi. Zaten kasikla bi sey yediremiyorum kasigi almak istiyor o yuzden eliyle yiyebilecegi seyler hazirliyorum. Pancakeler, kofteler, mucverler, omletler. Gercekten yok yemiyor asla. Bi isirik alip elinde oynuyor, yere atiyor, isirip isirip agzindan cikariyor. Denemedigim tarif, marka, hicbir sey kalmadi. Kilosu normal cunku mama iciyor. Ama sadece mamayla beslendigi icin cok huzursuzum bazen oturup agliyorum. Doktoru zamanla alisir dedi ama yapamiyorum psikolojim kaldirmiyor artik. İnstagramda kesfette onume cikan instamomlar ayri sinirimi bozuyor. Bir cocuk yapmislar o da istahli olmus istahsiz bebek yoktur bilmemne diye cocuklari genelleyip cok bilmis gibi ahkam kesiyorlar. Valla onlara ayri sinirliyim. Bir yandan bi yere yemege gidiyoruz es dost goruyo aa boyle yemek mi yenir ben yemek kasigiyla yedirirdim bilmemne. Kendimi beceriksiz ve yetersiz hissediyorum. Tum bunlarin yaninda bebegim gerekli besinleri alamiyor diye kahroluyorum. Size ne soracagim onu da bilmiyorum biraz morale ihtiyacim var galiba 🥺🥺🥺🥺