Daha öncesinde terlemek nedir bilmezdim çok üşüyen biriydim fakat hamilelikle birlikte bir terleme sorunu kazandım. Sırtım sürekli terliyor soğuk havada bile kollarım üşürken sırtımdan terler akıyor. 5 ay oldu doğum yapalı doğumdan sonra daha da arttı . Özellikle bebeğimle ilgilenirken sürekli terleme seansları yaşıyorum . Var mı acaba yaşayan. Geçiyormu yoksa bundan sonra artık böylemi alışmalımıyız:)