Arkadaslar iyi geceler. Keyfim cok kaçık bir kaç gündür bebeğimde öksürük var cok geçmeden getireyim dr dedim özel bir hastanede dr kontrole gidiyoruz abartıyorlar mı anlamadım ama sırtını dinlediğinde bronşit ve süt alerjisi olduğu icin bu kadar hışırtılı ve öksürüğü artmış dedi. On gündür yavaş yavaş peynir yoğurt vs az az vermeye başlamıştım. Yanlış yaptığımı söyledi, 1 yaşına kadar vermemelisin asla çocuğun öksürmesinin bronşit olmasının sebebi süt ve süt ürünü gruplarının tadımına başladığın icin dedi. Cok moralim bozuldu, hava vermeye başladık cortair veriyoruz hava makinesiyle. Cuma’ya kadar düzelmezse eğer iğneye başlayacağız dedi. Kışında bronşit iğnesini olmuştu cok üzülüyorum. Tavsiyeleriniz var mıdır ?