Bebeğim 11 aylık. Rüya öğünü yapıyorum saat gece 2de. Sabaha karşı 5-5:30 gibi uyanıyor emziriyorum. Çok rahat ve tatlı uyuyor. Beşiğinden rüya öğünü için alırken sıçrıyor. Bu yüzden uyanmazsa almasam mı diye düşünüyorum. Bir yerde rüya öğününe gerek olmadığına bebek acıkınca(uyanınca) emzirmek gerektiğine dair birşeyler okumuştum. Hatırlamıyorum ama sebebini falan. Siz rüya öğünü hakkında ne düşünüyorsunuz?