Arkadaşlar mrb yogun OKB ve panik atak için doktor paxera 20 başladı 40 a kadar yukseltecekmis şuan 20 kullanıyorum ve emziriyorum bebeğim iki aylık .. emzirirken kullanan varmı bebeğe bı etkisi oluyormu uyku huzursuzluk vs .. doktor kullanabilirsin dedi ama sanki onu içince çocuk uyuyor hemen yada babamı öyle geliyor bilemedim uzun oldu ama.nolur yardım kullananlardan yorum bekliyorum