1234___ oğlum 2 buçuk yaşında 7. Günde anne cisim var demeye başladı, sonra bazen söyledi bazen söylemedi sonrA hiç soylememeye başladı 1 ay oldu bıraktım artık, pişik olmasın diye bez takmıyorum çok fazla zorla da olsa lazimliga yaptırıyorum, yoksa çok fazla kızarıyor altı, tek düşüncem pişik olmaması suan , belki birkaç ay sonra kendiliğinden söyler diye umuyorum