Oğlum 13. Ayını bitirmek üzere ayaklarını yere dahi basmak istemiyor hemen sinirleniyor. Emekleme pozisyonunda da durmayı hiç sevmiyor kendini çeviriyor yada kıyamet koparıyor. 6,5 aylıkken bi ameliyat olmuştu o çok etkiledi kg da bir çocuk doktora da götürdüm değerleri de çok iyi doktor 18. Aya kadar normal rahat bırak biraz çocuğu dedi ama bu durum beni üzüyor çevremde herkes niye yürümüyor diyor 🤨 bir anne olarak aşırı üzülüyorum