Kbryyy Kızlarrrr, dudak dolgusu yaptırdınız mı ? Kremle mi uyuşturdu iğneyle mi ? Çok acıdı mı yaptırdığınız da ? Sonrasında neler yaşadınız ?
hepoyleolurzaten_ Kbryyy Ablam yaptırdı, ki hep düzenli olarakta yaptırır. Kremle uyuşturuyorlar, çok minik bi acı hissediyorum diyordu ama sanırım biraz ağrı/acı eşiğine bağlı bir durum.
dg1ozge Kbryyy önce krem sonra iğne ile uyuşturdular ama yine de fena acımıştı korkutmak gibi olmasın, sinir uçları dudakta çok yoğun çünkü… ama kısa sürüyor dayanabilirsiniz.
Pilea Kbryyy ben yaptırdım kremle uyustırdu hiç acımadı diyebilirim. Hatta dudak renklendirme yaptrmştım önceden o cok acımıstı
Melike071707 Kbryyy yeni yaptırdım Ankara’da dr Fatma Polat 5 bin acımıyo diyen yalan söyler çok acıyo ama dayanıyorsun zaten kısa sürüyor.
Kuzununannesiyim Kbryyy emziriyor musunuz ben de yaptirmak istiyorum suan emzirmiyorum ama bu ay dogumum var bi 3 ay sonra falan yaptirmak istiyorum da emzirirken oluyo mu ?